Obserwatorzy

czwartek, 14 kwietnia 2011

7



A więc ten blog będzie kontynuacją mojego poprzedniego bloga.  >klik<
Gdyż zapomniałam moje stare hasło i login :/ Zdarza  się. Liczę na to że moi poprzedni obserwatorzy zechcą mnie też tu obserwować :) 
Dzisiaj byłam u lekarza na bilansie, fajnie było. Tyle małych dzieci tam latało. Kocham małe dzieci, są takie słodkie ! Później poszłam z mamą na miasto i tak mi zleciały 3 godziny. Nareszcie kupiłam sobie leki na alergię, bo ona mnie już wykańcza. Ostatnio spędzam wiele godzin siedząc na bloggerze, wkręciłam się w to. Naprawdę przeczytałam wiele interesujących blogów. To dopiero moja 7 notka, a czuję się jak bym pisała już 100! Cieszę się z tego że będę mogła prowadzić bloga z innymi dziewczynami, jest to blog dla nastolatek. W następnej notce podam linka. ;p Kocham to moje życie !

2 komentarze: